Harmonogram klíčových aktivit projektu
Rok | Klíčová aktivita |
Měsíc | |||||||||||
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |
11. |
12. |
||
2013 |
Vzdělávání lektorů v odborně tématicky zaměřených oblastech připravovaných kurzů |
|
|
|
|
|
|
||||||
2013 |
Rozvoj nabídky dalšího vzdělávání směřující ke konkurenceschopnosti - tvorba nových programů DV |
|
|
|
|
|
|
||||||
2014 |
Rozvoj nabídky dalšího vzdělávání směřující ke konkurenceschopnosti - tvorba nových programů DV |
|
|
||||||||||
2014 |
Mentoring sociálních partnerů a zapracování jejich připomínek |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2014 |
Pilotní ověření nově vytvořených programů DV |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
2015 |
Rozvoj nabídky dalšího vzdělávání směřující ke konkurenceschopnosti - tvorba nových programů DV |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
2015 |
Mentoring sociálních partnerů a zapracování jejich připomínek |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2015 |
Pilotní ověření nově vytvořených programů DV |
|
Díky dvěma cyklům aktivit je možné průběžné a kvalitní naplňování aktivit, lektorky podobně zaměřených programů mohou tvořit v každém cyklu jeden program (např. P1 v 1. cyklu a P2 v 2. cyklu), programy P4 a P5 jsou krátké, proto je lektorky oba vytvoří v 2. cyklu, tři lektorky programu P6, který je nepoměrně delší než ostatní programy, budou tvořit pouze tento program, a to v 1. cyklu, abychom měli časovou rezervu, pokud by došlo díky délce programu ke skluzu v tvorbě oproti výše uvedenému schématu, bude ale dokončen nejpozději do konce roku 2014.